Bilder från Juha från Norrbottens län, del 1 (av 3)

Startat av Staffan Sävenfjord, 06 april 2014, 19:23:42 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Staffan Sävenfjord

Mina finska Bussnack-vänner Anne och Juha har skickat ett antal nytagna bilder från Norrbottens län. Jag visar dem i tre delar och ber att få tacka för bilderna som med medgivande läggs ut här.

Fortsättning följer...

Jo

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 06 april 2014, 19:23:42 PM
Mina finska Bussnack-vänner Anne och Juha har skickat ett antal nytagna bilder från Norrbottens län.

Trevligt med lite bilder från norr. Förvillande lika företagsnamn på bussarna ovan dock. NORDLUNDS BUSS & RESEBYRÅ AB respektive NORDBERGS BUSS & RESETJÄNST AB.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Jo skrivet 06 april 2014, 21:55:55 PM
Trevligt med lite bilder från norr. Förvillande lika företagsnamn på bussarna ovan dock. NORDLUNDS BUSS & RESEBYRÅ AB respektive NORDBERGS BUSS & RESETJÄNST AB.

Det är jag som inte sett upp. Ingen skugga över Juha. Men bildtexterna är nu korrigerade. Tack för påpekandet.

Bussmicke

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 06 april 2014, 19:23:42 PM
Mina finska Bussnack-vänner Anne och Juha har skickat ett antal nytagna bilder från Norrbottens län. Jag visar dem i tre delar och ber att få tacka för bilderna som med medgivande läggs ut här.

Trevligt. Gränsen mellan Sverige och Finland går i slänten nedanför husen. Finns en gångstig där som ligger i Finland medan grässlänten ner mot vattnet ligger i Sverige.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.