Bussar passerar Rydboholmsbron [bilder]

Startat av Muk, 30 mars 2014, 09:56:06 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Muk

Inspirerad av Staffans bilder tog jag mig själv i veckan till Rydboholmsbron och tog några bilder.

Veolia 3760

Veolia 0212

Och en bonusbild från vägsträckan Viskafors - Rydboholm.

Veolia 0212

Bussmicke

Snyggt, så det blev en resa till. Trevligt.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Muk

Citat från: Bussmicke skrivet 30 mars 2014, 10:16:47 AM
Snyggt, så det blev en resa till. Trevligt.

Tack! Jag skulle inte kalla det resa när det bara rör sig om 2-3 mil hemifrån.

Bussmicke

Har du flyttat från Knivsta? När i så fall, visste inte du hade flyttat.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Muk skrivet 30 mars 2014, 09:56:06 AM
Inspirerad av Staffans bilder tog jag mig själv i veckan till Rydboholmsbron och tog några bilder.

Och jag inspirerades av dina bilder när jag tog mina från lite längre håll.  ;) Men det spelade också in att för att få bilder ur din vinkel krävs en del terrängklättring vilket inte är direkt kompatibelt med mitt utslitna knä.

Mycket trevliga bilder i alla fall. Och i dag är sista dagen som man kan ta sådana bilder. Från i morgon och över ett år framåt går bussarna en annan väg. Sedan lär det vara rejält ombyggnad med en ny bro innan bussarna återkommer hit.

Bussmicke

Jag gratulerar er båda som fick dessa bilder.
//Bussmicke.

Muk

Citat från: Bussmicke skrivet 30 mars 2014, 11:37:57 AM
Har du flyttat från Knivsta? När i så fall, visste inte du hade flyttat.

Jag bor i Skene sedan i december.

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 30 mars 2014, 11:48:41 AM
Och jag inspirerades av dina bilder när jag tog mina från lite längre håll.  ;) Men det spelade också in att för att få bilder ur din vinkel krävs en del terrängklättring vilket inte är direkt kompatibelt med mitt utslitna knä.

Mycket trevliga bilder i alla fall. Och i dag är sista dagen som man kan ta sådana bilder. Från i morgon och över ett år framåt går bussarna en annan väg. Sedan lär det vara rejält ombyggnad med en ny bro innan bussarna återkommer hit.

Jag tittade även på bron ur din vinkel, men just då kom inga bussar.  :)

Citat från: Bussmicke skrivet 30 mars 2014, 11:53:07 AM
Jag gratulerar er båda som fick dessa bilder.

Tack!