Roslagsbaneersättning och diverse bussar vid Hägernäs.

Startat av Kristian, 26 februari 2014, 16:31:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kristian

Jag tog en kort sväng med kameran idag, diverse Arrivagrejer fastnade på bild. Inga mästerverk, men... håll till godo. :)

8717.

7718.

9908.

7671.

8505.

9907. Denna kom från andra hållet när jag stod i Hägernäs, så jag hoppade in i bilen och följde den hit, Bergtorpsvägen.

Tack för titten! :)

Mikael T Nilsson

Tack för detta trevliga bildsvep! Aha, linje 622 utgår numera från Galoppfältet vissa turer.

Trafikerar de nya Volvo-boggivagnarna även andra linjer än Roslagsbaneersättningen?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Andreas91

Av vad jag kunde se under gårdagen, så verkar även en del av 633:ans turer utgå ifrån annan plats än Åkersberga stn - troligtvis Galoppfältet även i detta fall.

bussvictor

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 28 februari 2014, 07:45:37 AM
Tack för detta trevliga bildsvep! Aha, linje 622 utgår numera från Galoppfältet vissa turer.

Trafikerar de nya Volvo-boggivagnarna även andra linjer än Roslagsbaneersättningen?
De nya Volvo Boggina 9907 9908 9909 trafikerar bara Roslagsbanan eller de har de i alla fall gjort hittills 

Bussvictor

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

buskörare

Vissa 622/633 går till/från Galoppfältet, ja. 9907-09 får bara gå på ersättningstrafiken.