Huvudmeny

Swebus 4520..

Startat av Bussmicke, 07 november 2007, 18:22:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

..på Munsö & Adelsö.......

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jona

Tackar BM för fint och trevligt bildsvep... Kan du berätta litegran hur det där gick till, klev du av bussen och fotade sedan åkte vidare med bussen eller gick du ön runt och ända bussen där var just denna?

/Jona
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

Citat från: Jona skrivet 07 november 2007, 18:43:58 PM
Tackar BM för fint och trevligt bildsvep... Kan du berätta litegran hur det där gick till, klev du av bussen och fotade sedan åkte vidare med bussen eller gick du ön runt och ända bussen där var just denna?

/Jona

Nej, kom med en kompis i bil från Hilleshög kyrka på Färingsö och vi var på väg till Adelsö kyrka för att fota runstenarna där.
Gick ur bilen i Sjöängen, gick ombord på färjan, gick av på andra sidan tog bild igen. Sen åkte vi bakom bussen halvvägs till kyrkan då den stannade vid hållplats och vi kunde köra om. Vid kyrkan parkerade vi och jag skyndade mig till hållplatsen för mer bilder.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jona

Citat från: Bussmicke skrivet 07 november 2007, 18:57:26 PM
Nej, kom med en kompis i bil från Hilleshög kyrka på Färingsö och vi var på väg till Adelsö kyrka för att fota runstenarna där.
Gick ur bilen i Sjöängen, gick ombord på färjan, gick av på andra sidan tog bild igen. Sen åkte vi bakom bussen halvvägs till kyrkan då den stannade vid hållplats och vi kunde köra om. Vid kyrkan parkerade vi och jag skyndade mig till hållplatsen för mer bilder.

Tackar för din redogörelse, borde tänkt på att du kunnat åka bil, men fick för mig att du hörde till dom få riktigt inbitna som åker buss på sina fototurer....

/J
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

Var ute på en Runstenstur..
//Bussmicke.

Jona

Citat från: Bussmicke skrivet 07 november 2007, 20:43:20 PM
Var ute på en Runstenstur..

Funkar väl.... Här i Norr har vi inga runstenar men vi har gott om Ödehus....
MVH Filosofen Jona