Huvudmeny

Tema "HBS" del 4

Startat av Frippe Fribas, 10 oktober 2013, 07:19:28 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Frippe Fribas

I den fjärde delen tänkte jag visa bussar som fortfarande rullar i området.

Busslink 5274 på väg in till Årstabergs station

Swebus 6095 hos Volvo i Huddinge i samband med en visning av Volvos olika bussmodeller, numera heter bussen Keolis 6413.

Swebus 6166, numera Keolis 6475 vid Fridhemsplan, linjen blev en tid efter bildens tillblivande av med "X:et" efter en politisk manöver.

Swebus 6280, numera Keolis 3961, på Ågestavägen

Swebus 6307, numera Keolis 3918 på Stuvstavägen

Det var allt för denna gång...
//Fredrik

Bussmicke

Tack för alla bilder, mycket trevligt.
OT:
Själv skannade jag nu på morgonen in lite fd H59A på Hölöskroten...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Marc

Instämmer, stort tack Fredrik för alla dina inlägg!
Underbart att minnas tillbaka och se hur allt förändrats på bara några få år. :)

Kvarne

Tack för underbara bilder från mitt trafikområde men även de övriga du nu lagt ut har varit mycket uppskattade av mig!  :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

virtual1

Mycket trevliga bildspel, från mina gamla hemtrakter i Stuvsta, mumma :-) - dock om man ska vara petig så är 703:an på Stationsvägen, inte Stuvstavägen (även om den börjar precis i svängen där bussen är) - men hade du några Botkyrka/Södertäljebilder också - med tanke på temat? =)

Frippe Fribas

Nej, tyvärr har jag inte det.
Södertälje har jag lite bilder från, men inte så gamla och Botkyrka var jag aldrig i närmare än Huddinge sjukhus när det begav sig.
Jag bodde i Myrängen och min fru arbetade på sjukhuset, så det blev inte så många turer längre söderut än så.
//Fredrik