Mörkrets inbrott i Lund

Startat av Richard Walter, 06 november 2007, 00:14:39 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richard Walter

Mörkret faller och det är brått att komma hem, Lund vid femblecket 5/11.

Simon Bertilsson

Märkligt att bilderna inte är kommenterade. Kanske beror på avsaknaden av individnummer?  :-X
Fina bilder med känsla och liv i! Speciellt bild fyra föll mig i smaken. Du har skildrat pendlingsvardagen på bussterminalen runt Lund C på ett bra sätt.  :)

christianm

Mycket snygga och stämningsfulla mörkerbilder! Kul med lite udda format på dem också.

Jeppe Hagelbäck

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 06 november 2007, 00:49:45 AM
Märkligt att bilderna inte är kommenterade. Kanske beror på avsaknaden av individnummer?  :-X
Fina bilder med känsla och liv i! Speciellt bild fyra föll mig i smaken. Du har skildrat pendlingsvardagen på bussterminalen runt Lund C på ett bra sätt.  :)

Anledningen till att jag inte hunnit kommentera bilderna är att jag sov när de publicerades... Men jag ser minst två invnr.  ;)
Mycket fina bilder!

/Jeppe

Richard Walter

Ersa

Jag såg bilderna först nu. Snyggt och helt i min smak. Mer sånt!  :D
Några invnr bryr jag mig föga om. Detta var konstnärligt.

Jonas Gustafsson

Ovanligt konstnärliga och stämningsfulla bilder (& skickligt utnyttjande av kamerateknik). Mer sånt!
//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Richard Walter

Roligt att de uppskattas, jag är rätt nöjd med dem själv i synnerhet med tanke på den lilla Kodaklåda [Kodak C643] som de är tagna med. Ett ministativ och en djupdykning bland alla menyer och den levererar riktigt schyssta bilder som inte behöver mycken bearbetning mer än beskärning.

Det kommer mera vad det lider, både med och utan individnummer :)