Road Show SETRA 500 Norr

Startat av Mr.Problem, 13 september 2013, 09:59:48 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Problem

Road Show SETRA 500

Provkörning av nya SETRA 500
Obligatorisk anmälan på tel 0383-19601

20130923                   Östersund           ÖLAB
20130924                   Umeå                   Bildahl
20130925                   Luleå                    Bildahl
20130926                   Sundsvall             Rylandernyttofordon
20130926                   Söderhamn          SBTAB

Mr.Problem

Passa på att provköra Coach of the Year 2014!

Mats Karlsson

Vem är det som inbjuder? Hittar inte telefonnumret på Eniro. Låter problematiskt Mr Problem!

Ersa

0383 är riktnumret till Vetlanda, där huvuddelen av EvoBus svenska verksamhet finns.

Greger Larsson

Man får väl hoppas att trådskaparens val av alias inte har något samband med det aktuella bussmärket..

Mats Karlsson

OK, jag tänkte inte på att kolla riktnummer. Kollade bara numret som helhet på Eniro och där fanns det inte. Tyckte det var något lurt när personen är ny medlem på BussSnack och varken sätter ut sitt namn eller företag, samt dessutom kallar sig Mr.Problem. Det är väl lite förtäckt reklam. Därför reagerade jag. Det är ju inte så snyggt gjort av Setra:s företrädare.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Mats Karlsson skrivet 20 september 2013, 06:47:36 AM
OK, jag tänkte inte på att kolla riktnummer. Kollade bara numret som helhet på Eniro och där fanns det inte. Tyckte det var något lurt när personen är ny medlem på BussSnack och varken sätter ut sitt namn eller företag, samt dessutom kallar sig Mr.Problem. Det är väl lite förtäckt reklam. Därför reagerade jag. Det är ju inte så snyggt gjort av Setra:s företrädare.

0383-19600 är numret till Evobus Sveriges växel i Vetlanda. Det angivna numret är således en direktanknytning och går till Administration/marknad. Söker man på Eniro får man inte fram direktanknytningarna.

Det finns inget i signaturens uppgifter (IP-nummer etc) som tyder på att trådskaparen representerar Setra. Det är antagligen någon utomstående som vill delge oss vad som är på gång och det är ju vällovligt. Med all sannolikhet har Evobus Sverige inget med skrivandet av inlägget att göra.

Mats Karlsson

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 20 september 2013, 08:06:24 AM
Det finns inget i signaturens uppgifter (IP-nummer etc) som tyder på att trådskaparen representerar Setra. Det är antagligen någon utomstående som vill delge oss vad som är på gång och det är ju vällovligt. Med all sannolikhet har Evobus Sverige inget med skrivandet av inlägget att göra.

Så kan det ju vara.

Mr.Problem

Östersund bjöd på solsken och många som ville testa komfort harmonin mellan motor och växellåda . Hoppas Umeå bjuder på samma fina väder.

Mr.Problem

Visning i Luleå klar, Sundsvall nästa.

Mr.Problem

Solen skiner i Sundsvall, många provkörningar!

Niklas Bygdestam

Kan vi vänta oss att dessa Setror blir en storsäljare i Sverige? :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Turbo

Finns det inga foto på dessa skönheter ??

Mats Karlsson

...och kan Mr.Problem inte berätta om sina egna körupplevelser? Vore trevligt att få höra lite om vad Du själv tycker.