Lissabon 1993

Startat av Bussmicke, 10 augusti 2013, 11:09:11 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mattias Petersson

Fina bilder, undra vad dom har för bussar idag.
Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

groenis

Ser ut som de har en egen karosstillverkare för lokaltrafiken.

/Lennart

Frippe Fribas

Härligt inlägg, jag har lite bekymmer med bandbredden hemma för närvarande vilket gör att det tar väldigt lång tid att ladda ned bilder och filer.
Av det lilla jag kan se medan jag väntar ser det ut som att en del av bussarna du tog på bild 1993 fortfarande rullade när jag var där hösten 2005.
Jag har för mig att karossören hette Camo, åtminstone stod det namnet på flera av bussarna jag såg i stadstrafiken i Lissabon.
//Fredrik

Bussmicke

Var där 2008 och då såg jag i stort sett ingenting av det gamla

Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 18 augusti 2013, 16:14:48 PM
Härligt inlägg, jag har lite bekymmer med bandbredden hemma för närvarande vilket gör att det tar väldigt lång tid att ladda ned bilder och filer.
Av det lilla jag kan se medan jag väntar ser det ut som att en del av bussarna du tog på bild 1993 fortfarande rullade när jag var där hösten 2005.
Jag har för mig att karossören hette Camo, åtminstone stod det namnet på flera av bussarna jag såg i stadstrafiken i Lissabon.
//Fredrik

Knappast din bandbredd, sitter på 100 Mbit och BM:s bilder tar en evighet att ladda in, verkar vara sämre ställt på hans håll...

Bussmicke

Måste vara seg server

//Bussmicke
www.bussmicke.se
//Bussmicke.

Frippe Fribas

Just bilderna i detta inlägg verkar ta en halv evighet att ladda in, denna gång gick det dock lite fortare.
Andra BM-bilder på snacket går fortare av någon anledning.
Jag skall rota lite i hårddisken och se vad jag kan hitta från mitt besök 2005.
//Fredrik