Nytt i Götet-Keolis del 3 (BILDER)

Startat av Jonas Gustafsson, 02 juli 2013, 00:46:06 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Gustafsson

Den största serien nya Keolisbussar i Göteborg:

MAN A23 ledbuss, biogas 2201-2259

Jag har denna gång medvetet valt bilder som inte är tagna vid knutpunkter som Hjalmar Brantingsplatsen eller Brunnsparken, för att få lite mer variation.
Staffan eller andra vars virusprogram/webbläsare fortfarande varnar för ImageShack och inte visar bilderna, säg ifrån i så fall så får jag länka dem från ngt annat ställe.

Bussen är på väg mot Valand längs Vasagatan, men här går vanligtvis inte linje 19.
Den kör här p g a spårarbeten.

Mvh Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Bussmicke

Trevligt.

Citatbilder som inte är tagna vid knutpunkter som Hjalmar Brantingsplatsen eller Brunnsparken, för att få lite mer variation.

En pik till oss som bara fotade inne i stan? ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 02 juli 2013, 00:46:06 AM

Staffan eller andra vars virusprogram/webbläsare fortfarande varnar för ImageShack och inte visar bilderna, säg ifrån i så fall så får jag länka dem från ngt annat ställe.

Mvh Jonas G

Den här gången fungerade det utan problem. Det var dock inte virusprogrammet som varnade utan såväl Firefox som Internet Explorer. Dock tycks det vara något som jag var tämligen ensam om. Kan ha varit någon kombination av program som inte ville lira ihop. Men som sagt: nu är problemet överståndet och det brukar aldrig vara problem med ImageShack.

Höll på att glömma att tacka för de fina bilderna.  ;)