F.d Borås Lokaltrafik 722

Startat av Mikey, 23 juni 2013, 13:31:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikey

Denna vagn har numera hamnat hos Måby Park i Märsta, för transfer mellan Långtidsparkeringen och terminalerna på Arlanda Flygplats. Här fotad på Måbys uppställning i eftermiddags:

Staffan Sävenfjord

Trevligt att se på bild på den i dess nya uppgift. Så här såg den ut i höstas när den ännu rullade i Borås. Det är omledning av trafiken på grund av gatuarbeten, annars skulle den här bussen inte ha gått här.

Mikey

Nog är den sig lik från tiden i Borås. Till och med reklamen på sidan är nog kvar från i höstas. :)
Jag antar dock att man kommer sätta upp nya dekaler och kanske ta bort förra ägarens loggor innan man sätter den i trafik, för hittills verkar den bara ha stått uppställd. När den väl kommer ut sedan lär det nog bli nya bilder.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Mikey skrivet 23 juni 2013, 15:20:09 PM
Nog är den sig lik från tiden i Borås. Till och med reklamen på sidan är nog kvar från i höstas. :)

Jodå, reklamen är kvar sedan tiden i Borås. Men jag tror inte att annonsören betalar för den längre.  :D

Bussmicke

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 23 juni 2013, 14:31:56 PM
Trevligt att se på bild på den i dess nya uppgift.

Nya uppgift? Tycker bara det ser ut som att den står o hänger..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.