Huvudmeny

Strömma Buss 44

Startat av Bussmicke, 22 juni 2013, 22:43:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Vet inte om det är min dator men det tar väldigt lång tid att få se dina bilder, ibland gå det inte alls. Brukar inte vara så, problem med   
webbplatsen?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

DEB

Citat från: Walter skrivet 23 juni 2013, 10:11:48 AM
Vet inte om det är min dator men det tar väldigt lång tid att få se dina bilder, ibland gå det inte alls. Brukar inte vara så, problem med   
webbplatsen?

Samma här..
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

HJP

Detsamma för mig, sedan ett par dagar. Synd, för Bussmicke brukar visa fina bilder  ???
Andras bilder kan jag se, som vanligt  :)

HJP

Staffan Sävenfjord

Citat från: HJP skrivet 23 juni 2013, 14:52:30 PM
Detsamma för mig, sedan ett par dagar. Synd, för Bussmicke brukar visa fina bilder  ???
Andras bilder kan jag se, som vanligt  :)

HJP

I går såg jag Bussmickes bilder utan problem. Men i dag är det något problem med servern och det går inte heller att komma in på bussmicke.se. Det lär väl snart vara åtgärdat.

Björn Ax

En perfekt sida för att kolla om en viss sida är nere är http://isitup.org/

Lite offTopic men ändå. :)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

HJP

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 23 juni 2013, 15:27:35 PM
I går såg jag Bussmickes bilder utan problem. Men i dag är det något problem med servern och det går inte heller att komma in på bussmicke.se. Det lär väl snart vara åtgärdat.
Nu tycks det vara åtgärdat  :)

HJP