Huvudmeny

Bred last med 16 hjul

Startat av Fredde, 28 maj 2013, 18:09:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

Denna gigant åkte med på samma tur som undertecknad idag mellan Stenslätten och Oskar Fredriksborg.

2013-05-28

2013-05-28

Mustman

Fredde

Bussmupp

Kan inte heller se bilderna.

Fredde

Citat från: Bussmupp skrivet 28 maj 2013, 19:58:40 PM
Kan inte heller se bilderna.

Lagt dom på en annan sajt nu. Försöker alla sidor utom Photobucket, som inte är den bästa numera..

Bussmupp

Prova att använda Imageshack. Det funkar för mig.

Kan för övrigt fortfarande inte se bilderna.

Fredde

Citat från: Bussmupp skrivet 28 maj 2013, 22:39:11 PM
Prova att använda Imageshack. Det funkar för mig.

Kan för övrigt fortfarande inte se bilderna.

Ligger på den sidan nu. Jag kan se bilderna oavsett vart de ligger. Om det har med att göra, att de även ligger på min hårddisk vet jag dock ej.

Bussmupp

Nu funkar de.

Citat från: Fredde skrivet 28 maj 2013, 22:58:18 PM
Ligger på den sidan nu. Jag kan se bilderna oavsett vart de ligger. Om det har med att göra, att de även ligger på min hårddisk vet jag dock ej.

Vore ju iofs konstigt, men vad vet jag.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bussmupp skrivet 29 maj 2013, 00:10:08 AM
Nu funkar de.

Vore ju iofs konstigt, men vad vet jag.

Fungerar hos mig också. Nu är bilderna också av en storlek som är i enlighet med reglerna.

Att man kan se bilderna via sin egen hårddisk men inte via länk är inte så konstigt - det förekommer ofta. Jag gissar att bilderna tidigare varit för stora varför bilduppladdningssidan inte medger direktlänkning till dem alternativt tar enormt lång tid för att ladda upp dem.

Bra att du Fredde tagit till dig av den kritik som framförts och jag ser fram mot fler av dina bilder med samma höga klass.

Mats Karlsson

Ser ut att vara en Liebherr-kran. Säkert en klump på 90-100 ton!! Gissar på bredd 3 m och höjd 4 m.

Fredde

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2013, 08:16:36 AM
Bra att du Fredde tagit till dig av den kritik som framförts och jag ser fram mot fler av dina bilder med samma höga klass.

Tack. Ja det är av sådant man lär sig!