Huvudmeny

Busslink 4618..

Startat av Bussmicke, 31 oktober 2007, 09:42:42 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Gratulerar till fångsten.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Tack, jag saknar bara de två ännu ej levererats (Om de inte kommit de senaste dagarna förstås)
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico

Citat från: Bussmicke skrivet 31 oktober 2007, 11:06:57 AM
Tack, jag saknar bara de två ännu ej levererats (Om de inte kommit de senaste dagarna förstås)

Nope, inget av det vi väntar på (dvs. 4612, 4613 & 6338) hade i alla fall inkommit när jag gick hem i går kväll.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

Du kan väl meddela oss när de kommer?
//Bussmicke.

Bussis

jasså broder, du var mycket nära mitt jobb...jag jobbar i det stora blå huset på andra sidan järnvägen.....Alfa Print.....

Nico

Citat från: Bussmicke skrivet 31 oktober 2007, 11:52:12 AM
Du kan väl meddela oss när de kommer?

Inga problem. Kan, i mån av tid, kanske t.o.m. slå en signal och meddela direkt i så fall.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Magnus_J

Citat från: Nico skrivet 31 oktober 2007, 18:23:44 PM
Inga problem. Kan, i mån av tid, kanske t.o.m. slå en signal och meddela direkt i så fall.
hahahaha bara jag får vara först ;)