Keolisled kilade fast sig i en bensinstation i morse...

Startat av virtual1, 15 april 2013, 10:27:35 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Bussmicke

Klantigt, måste finnas bättre ställen att vända på...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

homer

Ser ut som en  av Handens avgångar på 465 och  missade troligtvis att svänga upp på Saltsjöbadsleden och p g a dålig lokalkännedom  och lite stress valde nog föraren macken för att vända...

sa0azs

Stress eller inte, att ens försöka vända en ledvagn bland pumparna på en bensinmack får väl ändå sägas vara mindre genomtänkt?

En minuts körtid till Ektorpsrondellen, för övrigt...

Carl Eric

Citat från: homer skrivet 15 april 2013, 11:39:53 AM
Ser ut som en  av Handens avgångar på 465 och  missade troligtvis att svänga upp på Saltsjöbadsleden och p g a dålig lokalkännedom  och lite stress valde nog föraren macken för att vända...

Nackdelen med att förare från andra trafikområden får köra på ställen där de inte är hemma...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!