Ett kontinentalt svep [6 bilder]

Startat av Marc, 28 oktober 2007, 19:09:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marc

Tillsammans med annan känd snackare var jag på en tvådagars tur till bl.a. mässan i Kortrijk i veckan. Därifrån har det redan visats bilder, men det finns ju mer att se i krokarna. Här kommer ett par små bilder från turen, fler lär följa:

En svensk nyhet i Kortrijk

Besök i gränsstaden Lille

Vid ett tågbyte i Charleroi

Nästa tågbyte i Bryssel Centraal

Christer K

Tyvärr Marc så får jag bara upp röda kryss.

Några tips hur man ser bilderna?

/ Christer
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Fredde

Forbidden
Your client does not have permission to get URL /1.1 from this server.

Verkar vara bakom ett lösenord el någe!?

Marc

Aha!
Bra att ni säger ifrån. Jag har fått ändra runt i mina tidigare vanor, och här visar det sig haverera. Bilderna syns exempelvis i Firefox, men ej i Internet Explorer. Skall arbeta på saken i kväll, tills vidare får kryssen stå kvar...
/Marc

Signvard

Om du högerklickar på bilderna, väljer egenskaper - kopierar länken och öppnar den i ett nytt fönster, så går det att se  bilden efter nedladdning. Fel i rättigheterna till filerna ?

Frippe Fribas

Eftersom jag var med skall jag försöka hinna med att lägga upp några bilder under kvällen jag också.

Mässan i Kortrijk bjöd på flera svenska nyheter som jag inte sett så mycket av här på forumet även om jag iofs inte lusläst tidigare inlägg.
Molkom Buss och Skelleftebuss var bland de Svenskar som kunde återfinnas inne i mässhallarna, biler kommer förhoppningsvis i kväll som sagt.
//Fredrik

Christer K

Aha man behöver bara öppna i en annan webbläsare, har fått en av en kompis som säger att den är bra, heter Mozilla Firefox, så jag får väl prova den senare.
/ Christer
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.