Söne Trafik nostalgi

Startat av cthim, 05 februari 2013, 20:36:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mats Karlsson

Förstummad! Två av mina bilder finns med här, de på bussarna FCC885 och ANM724. Hur har de hamnat där? Har inget minne av att jag skulle ha skänkt Söne Buss några bilder. Eventuellet är det någon som har velat ha bilder på dessa bussar så att jag gjorde kopior till personen i fråga och att denne sedan har lämnat dem vidare. Ingen här på BussSnack som känner sig skyldig?

Ingemar

Citat från: Mats Karlsson skrivet 05 februari 2013, 20:53:25 PM
Förstummad! Två av mina bilder finns med här, de på bussarna FCC885 och ANM724. Hur har de hamnat där? Har inget minne av att jag skulle ha skänkt Söne Buss några bilder. Eventuellet är det någon som har velat ha bilder på dessa bussar så att jag gjorde kopior till personen i fråga och att denne sedan har lämnat dem vidare. Ingen här på BussSnack som känner sig skyldig?
Antagligen bristande kontroll... Kontakta ledningen och förklara, så byter de säkert gärna ut bilderna i fråga.
MVH Ingemar
Kör, tvättar, servar, lagar och trafikleder bussar för Söne Buss i Göteborg

Mats Karlsson

De får gärna ha mina bilder i sin presentation, men det som gjorde mig förstummad var hur i "allsin dar" de fick tag på mina bilder!!??

yngrot

Var ju trevligt se äldre Söne  och hur deras bussar såg ut i egen lack.. På det sättet är det ju tråkigt idag för ingen ser skillnbad på vems buss den där blå är.. Visst var det bättre förr  ;) :D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Mats Karlsson