Huvudmeny

Dröm Bilen.

Startat av Mattias Petersson, 12 december 2012, 03:06:31 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mattias Petersson

Har ni aldrig tänkt på vilken bil som helst i världen skulle bli den dröm bil vilken bil hade det blivit om ni hade väljd en  ??? ::)

Denna kanske vilken snygging  8)

Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

Bussmupp

Dodge Charger 1969, orange. Det eller en Ford Mustang, -67a eller -69a. 8)

fontheking5

Citat från: Bussmupp skrivet 12 december 2012, 17:54:38 PM
Dodge Challenger 1969, orange. Det eller en Ford Mustang, -67a eller -69a. 8)
Ja Challengern kom 1970 , men den är riktigt fin , även om en Charger 1969 smäller lite högre för mig  ;)

Björn Forslund

Citat från: fontheking5 skrivet 12 december 2012, 20:48:40 PM
Ja Challengern kom 1970 , men den är riktigt fin , även om en Charger 1969 smäller lite högre för mig  ;)

Bara att dra bankböckerna o realisera innan allt är till ända.
Själv har jag en -71 Challenger R/T med 440 o manuell Hurstspak.

fontheking5

Björn Ax

Denna är min absoluta drömbil. Blir ju inte sämre av att den är Svensk. :)

Bussmupp

Citat från: fontheking5 skrivet 12 december 2012, 20:48:40 PM

Blandade ihop dem för en sekund. Det var Charger jag menade.

Ronald M. Jannesson

Björn Forslund

Citat från: Björn Ax skrivet 13 december 2012, 16:28:40 PM
Denna är min absoluta drömbil. Blir ju inte sämre av att den är Svensk. :)

Ett Egg vore inte fel. Fast nu räcker det inte att krossa grisen eller dra bankböckerna. Här krävs helikopterkupp eller flickvän typ Madonna eller JK Rowlins.

Cyklisten

Skoda Fabia kombi, Skoda Rapid eller liknande... om det nu ska vara min enda bil så vill jag ha bagageutrymme och någorlunda låg förbrukning. Ska jag ha en tvåsitsig bil så går det bra med en Miata, eller så någon av de nya GT86 eller BRZ. Jag vill inte ha en bill som gör mig stressad så fort jag hör folk ute på parkeringen eller råkar köra för fort över ett farthinder :)

Stefan Lindberg

Citat från: Cyklisten skrivet 20 december 2012, 20:26:47 PM
Skoda Fabia kombi, Skoda Rapid eller liknande... om det nu ska vara min enda bil så vill jag ha bagageutrymme och någorlunda låg förbrukning. Ska jag ha en tvåsitsig bil så går det bra med en Miata, eller så någon av de nya GT86 eller BRZ. Jag vill inte ha en bill som gör mig stressad så fort jag hör folk ute på parkeringen eller råkar köra för fort över ett farthinder :)

Ja men va kul, då är man ju ägare till en drömbil  ;)