Eos95´s: Julkalender 2012: Lucka 1-24 Lucka 8 + tema (FUNKAR NU)

Startat av the0fiskis, 08 december 2012, 10:32:52 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

the0fiskis

som jag sa igår så kommer en bildgåta.

och ja det går linjer där (ifal när den blev av fotad troligen nu med) men suddat ut dem  ::)
tror denna kan vara lite klurig men kanske lätt ändå för vissa  :)

Tidigare felet (bilderna försvan från servern) är fixat!
för se föregångde luckor se hemsidan: http://fordon.eos95.se/index.php?dir=julkalender+2012+buss%2F
nu ligger alla i rätt ordning och fixar i skrivande stund dem gamla inläggen

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Andreas91

Jag är lite osäker på om jag har förstått bildgåtan rätt. Tolkar jag rätt om det är så att det eftersöks fler än en linje som trafikerat hållplatsen på bilden, men som inte rullade kvar när denna bild togs? Eftersom jag knappt har varit i området, så är jag förmodligen helt fel person att svara, men jag kan påminna mig om en busslinje som jag åkte med för några år sedan en kall vinterdag som idag. Jag har minne av att jag upplevde att den var lokal med stort L och att jag så småningom klev av vid busstationen i Gustavsberg. Minne av att linjen kan ha hetat 466.. Är det en av dem? :)

the0fiskis

Citat från: Andreas91 skrivet 08 december 2012, 13:27:07 PM