SVOF utflykt i Björknäs

Startat av Marc, 22 oktober 2007, 19:11:12 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marc

Har lite ont om tid, men här kommer bilderna jag lovat från gårdagens utflykt! Så fyll gärna i....

homer

Simon A

Läckra bilder. Mycket diggabelt. 

//Simon

bussgrabben

Björn Forslund

En trevlig utfärd.
Och vilken perfekt naturlig färgmatchning utanför Nordiska museet. Gult och svart!

Tobbe

Trevliga bilder på trevliga bussar.

Bussmicke

j***a synd man jobbade, här missade man bilder..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjorn_k

Citat från: Marc skrivet 22 oktober 2007, 19:11:12 PM

j***ar så snygg bild... nästan onaturligt bra med det svarta och gula... Mycket fin!  ;D
Förutom att träden skulle vara mindre så kunde bilden lätt vara tagen för 30(?) år sedan...

Danne B.

Fina bilder!!! :) Speciellt den vid Nordiska!!!

Ursäkta en dum fråga nu, men finns det kanske någon möjlighet att få åka med på så´na här turer? Eller är det endast för "dom närmaste" så att säga? ;)

//Danne

Björn Forslund

Enklast att få info om dessa turer i god tid är givetvis att bli medlem i SvOf, kostar 200:- att sätta in på PG 1 96 99 -8, Svenska Omnibusföreningen
Men vi förvarnade om detta i Buss Snack också.
Det blir flera tillfällen.
Hälsn
Björn/SvOf

Danne B.

Citat från: Björn Forslund skrivet 23 oktober 2007, 14:50:47 PM
Enklast att få info om dessa turer i god tid är givetvis att bli medlem i SvOf, kostar 200:- att sätta in på PG 1 96 99 -8, Svenska Omnibusföreningen
Men vi förvarnade om detta i Buss Snack också.
Det blir flera tillfällen.
Hälsn
Björn/SvOf

Ah... Tackar!

//Danne

Cero

Har lite ont om tid, men här kommer bilderna jag lovat från gårdagens utflykt! Så fyll gärna i....

Kul att det finns tre stycken fina björknäsvagnar kvar! Men att ställa upp dem på det här sättet bredvid västsvenska plastburkar var väl inte snällt? Det blir ju nästan självmål.... ;D

/Cero

Sundås

Det här var riktigt trevliga bilder! :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Axel

Hjärtat smälter och minnen väcks.

SÅ HÄR ser riktiga bussar ut.

Ingen bild med texten 6 Gustavsvik ?
Eller åtminstone en liten vit plastbit med texten "Byte till 418" ?

Ivo

Hej Marc, jag jobbade den här dagen så jag såg er köra förbi vid Sergels torg. Du satt med ryggen mot sidorutan. Det var en mäktig syn att se dessa gulingar från förr. Själv skulle jag avlösa på linje 59, körde lite nyare scania H 18 5080 & 5058.
Ivo