Huvudmeny

Viatour Group AB

Startat av Carl Eric, 15 oktober 2012, 09:44:15 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Hej!

Hamnade idag på www.arebussen.se och såg då att företaget Viatour Group AB har tagit över linjen från Rolls Buss (?). Jag har inte hört talas om Viatour Group AB och lyckades inte få fram någon information på deras hemsida kring huruvida de kör egna bussar eller hyr in från andra företag.

Så min fråga blir helt enkelt om det är någon som vet huruvida de hyr bussar från andra företag, och i så fall från vilka. Eller om du kör med egna bussar, och i så fall vilka?


Tack på förhand!

MVH Carl Eric
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

bussbrumm

de har en buss, merca turismo.

Carl Eric

Citat från: bussbrumm skrivet 15 oktober 2012, 15:09:19 PM
de har en buss, merca turismo.

Där ser man, tack för svaret! Vet du reg. nummer på bussen?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

bussbrumm

apn 104 tror jag fd gimo buss. viatour bildades av nån på ragnesand när håbo
tog över...

Peter Öden

Hej !

Viatour Group AB ägde tidigare CMF 644 Setra S 216 HDS  1992.

Mvh Peter Ö

Micke I