Morgonturer Sundsvall

Startat av tågluffaren, 12 oktober 2012, 19:03:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

tågluffaren

Tänkte åka till Sundsvall 22-23 oktober och undrar om det finns några morgonturer/skolturer från Navet? Och vilken tid dessa går.

Sen undrar jag vilka linjer i regiontrafiken som Keolis kör.

Tack på förhand, det kommer bilder!

swedebear

"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

tågluffaren


Bernt Talbrant

Vid 05.30 verkar trafiken komma igång på morgnarna vid Navet, åtminstone när det gäller stadstrafiken. En del landsbygdsbussar börjar också gå i den vevan men kanske främst något senare. Det framgår av tidtabellerna vem som kör vilken linje.

Klicka i Sundsvalls kommun men lämna linjenummerrutan tom på denna sida så hittar du tidtabeller alla linjer som trafikerar Sundsvall.

Esbjörn

Citat från: tågluffaren skrivet 12 oktober 2012, 19:03:27 PM
Tänkte åka till Sundsvall 22-23 oktober och undrar om det finns några morgonturer/skolturer från Navet? Och vilken tid dessa går.

Sen undrar jag vilka linjer i regiontrafiken som Keolis kör.

Tack på förhand, det kommer bilder!

Skolturerna kommer inte till Navet.

Keolis kör all förortstrafik i Njurunda, Timrå och Matfors.
Från Navet går 20 t Njurunda, 609, 611 mot Timrå och 41, 42 mot Matfors.
Dessutom delar Keolis L201 t Härnösand med Byberg & Nordin.

Många av Keolis linjer kommer aldrig till Sundsvall.
Kvissleby, Njurundabommen, Matfors, Timrå, Söråker och Vi centrum (Alnö) är startpunkter för många landsbygdslinjer.

swedebear

Citat från: tågluffaren skrivet 12 oktober 2012, 20:16:33 PM
Ingenstans, ska bara fota bussar :)

Aha, jag förstår....nu var det väl iofs landsbygdslinjer du var intresserad av, annars går ju stadsbussarna från typ Navet också
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours