Från min skokartong del 266: En Setra S150 från Årjängsbussarna

Startat av Staffan Sävenfjord, 18 oktober 2007, 17:18:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ulf Broman

Jag undrar bara en sak: Hur många skor har Du köpt genom åren? Det verkar ju finnas många skokartoner i alla fall. ;)
Fin bild förstås.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Ulf Broman skrivet 19 oktober 2007, 23:00:47 PM
Jag undrar bara en sak: Hur många skor har Du köpt genom åren? Det verkar ju finnas många skokartoner i alla fall. ;)
Fin bild förstås.

I så fall har jag köpt tre skor. Inte tre par alltså utan ett och ett halvt par. Bilderna ryms i en och en halv skokartong. Det går plats med ungefär 1 000 bilder i en skokartong. Totalt har jag 1 640 bilder i skokartongen. Av dem är ett 10-tal inte tagna av mig eller av någon vars tillstånd jag har att lägga ut bilderna. Men det torde ju inte räcka ett bra tag till. Hittills har jag lagt ut cirka 725 bilder. Så mer än hälften återstår alltså. Vi torde komma upp i en bit över del 500 innan allt är färdigt om ett par år.
Och så har jag drygt 150 diamagasin... Och nästan 4 000 bilder i album. Och närmare 8 000 digitala bilder.

Clabbe

Årjängsbussarna (från Vännacka) har kört Setra i många år, så appropå förra inlägget har kanske Setra skott sej på denna bussinnehavare (obs vits!)