Tåg Sättnings Hässleholm (18 bilder)

Startat av Mattias Petersson, 02 augusti 2012, 22:15:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mattias Petersson

Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mattias Petersson

Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

Sundås

Hunnit stripa den bör de ha gjort, WFK513 såldes till dem i november 2010. För övrigt en fyrstjärnig buss.

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Wetjo

Känns väl som Nobina 5853 har fel lack för att bo i Skåne, men det kanske är på väg att åtgärdas...  ;)

Walter

Citat från: Wetjo skrivet 04 augusti 2012, 08:38:10 AM
Känns väl som Nobina 5853 har fel lack för att bo i Skåne, men det kanske är på väg att åtgärdas...  ;)

Den och ett par syskon agerade Tågersättning för ett tag sedan och då sades det att de skulle stanna i Skåne. Känns dock konstigt om de skulle lackas om och klä om stolarna i dessa, när vi precis skickat 5832,5834-36 som också är 8700, från Skåne till Uppland.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Staffan Sävenfjord

Citat från: Walter skrivet 04 augusti 2012, 22:11:38 PM
Den och ett par syskon agerade Tågersättning för ett tag sedan och då sades det att de skulle stanna i Skåne. Känns dock konstigt om de skulle lackas om och klä om stolarna i dessa, när vi precis skickat 5832,5834-36 som också är 8700, från Skåne till Uppland.