Huvudmeny

TIMEkpressen...

Startat av Bussmicke, 15 juli 2012, 23:34:02 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bergenga

På enkelte TIMEkspressen-linjer ser man bare busser i feil farge når de har måttet bytte på grunn av teknisk feil, mens blant annet i Trøndelag har det tydeligvis vært vanlig å kjøre TIMEkspressen med alle tenkelige farger.

Nettbuss Trøndelag #40159 er en Scania Classic (K124EB) fra 1999.

Og sjåføren på bildet er en ganske kjent person i det norske veteranbussmiljøet (RHF). ;)
Mvh.
Øyvind Berg

Bussmicke

Heter alla Nettbussar i Trondheim 40xxx?

Kan ju komma bussar från andra garage på TIMEkspressen så då är det inte lätt att veta om det är 40xxx eller något annat
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bergenga

Da du tok bildet så var alle Nettbusser i Trondheim i 40xxx-serien ja, med unntak av ekspressbussene på Mørelinjen (Nor-Way) som kommer fra Nettbuss Møre (433xx eller 508xx).
Men nå som Team Trafikk er helt innlemmet i Nettbuss så er det også de som har 47xxx.

På TIMEkspressen-linjene i Trøndelag er det bare busser fra den lokale Nettbuss-avdelingen, så alle der er 40xxx. Tidligere hadde også Gauldal Billag to TIMEkspressen-busser (VF48428 og VF53709), men de tror jeg ikke var i den trafikken lenger i 2010.
Mvh.
Øyvind Berg