Keolis 3189 i Gustavsberg...

Startat av Esbjörn, 14 juni 2012, 16:13:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Esbjörn

...på Alnö utanför Sundsvall. Vad trodde ni??? :-)

Fotot taget hemma på gårdsplanen den 1 juni - det är inte alla fotoresor som är långa!

Bussmicke

Toksnygg bild på Sveriges snyggaste busstyp
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Frippe Fribas

virtual1

Esbjörn

Tackar så mycket!

Men Micke - hur menar du med sveriges snyggaste busstyp. Förstår inte riktigt, för fram så är den platt... hmmm... från sidan ser den ut att vara hopsvetsad av två olika bussar... å bak ser den bara tråkig ut...  ???    ;D

Bussmupp

Snygg bild, men det hade kunnat vara en snyggare busstyp.

Bussmicke

Citat från: Esbjörn skrivet 15 juni 2012, 12:26:42 PM
Tackar så mycket!

Men Micke - hur menar du med sveriges snyggaste busstyp. Förstår inte riktigt, för fram så är den platt... hmmm... från sidan ser den ut att vara hopsvetsad av två olika bussar... å bak ser den bara tråkig ut...  ???    ;D

Du vet väl att jag diggar Lahti 402... ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Carl Eric

Hahahah, var helt säker på att få se en bild från "min" hemmaplan! :D

Fin bild Esbjörn! :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

buskörare

Citat från: Esbjörn skrivet 15 juni 2012, 12:26:42 PM
Tackar så mycket!

Jag håller med, men det är helt klart den bästa busstyp jag kört. Tung, går som ett strykjärn på vägen. Helt underbar!

Peter Öden

Hej !

Trevlig bild du tagit Esbjörn, du stod väl och lurade på den, eller hur ?
Inte är väl denna busstyp så speciellt snygg ??

Mvh Peter Ö

Esbjörn

Såg bussen i backspegeln längre bort på raksträckan när jag svängde in med bilen hemma. Kameran är mer eller mindre alltid med så det var bara att kliva ur bilen och skjuta. :-)

402L-modellen har jag aldrig kört. Däremot har jag kört väldigt mycket Lahti Falcon, de var riktigt trevliga bussar att köra och hade riktigt fin kvalitet.