Huvudmeny

Keolis 2724

Startat av Brollan, 25 maj 2012, 19:34:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Brollan

Keolis nya Solarisledbuss som ska trafikera i Angered fr.o.m. 17 juni, här på provkörning vid nya bussterminalen vid Gamlestadstorget, som tas i bruk 7 juni.

Bussmicke

Trevligt men vad har du gjort med bilden? Ser matt ut.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Brollan

Blev nog lite för mycket mättnad, har precis börjat redigera med Picasa 3.

Nico

Får väl för vissa inblandade hoppas att dessa inte kommer till Stockholm... då de hamnar i samma serie som vissa äldre Omnivagnar som finns i bl.a. City. Eller att man i så fall hinner utrangera de äldre vagnarna i den nummerserien.    :P
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

Får man verkligen hoppas de gör så man bryter den blivande MAN-dominansen i tid..
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cyklisten

j***ar, att ingen av dessa dök upp när jag var där i förra helgen...

Bussmicke

Tror du de testkör (eller vad det gör) på en helg?
//Bussmicke.

Erling.L

Ser ut som man testar nya terminalen vid Gamlestads torget o iom dom kör på grönskylt e det nog bara o se så man kommer in o ut utan problem
Varit på GS 9603-0111 0312-1306 Keolis från 130616