Huvudmeny

Gammelscanior 24/5-12

Startat av Mikey, 24 maj 2012, 17:55:55 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikey

Morgonen börjades med att fota f.d GUB 633 på Upplands Väsby station. Det var inte igår man kunde se riktiga bussar där. Tack för vinken dessutom! :D

Under eftermiddagen fotade jag lite grann i Handen, här är den äldsta ledvagnen, 6953. (Man kan aldrig få för mycket av dessa)

Och så yngsta kortvagnen, men den lär väl inte rulla längre för det

Jacob

Trevligt! Undra vem som kan ha tipsat dig om 633? ::) ;) Nej man kan inte få för mycket av CN113ALB, men var inte 6958 ute och rullade?

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Mikey

Citat från: Jacob skrivet 24 maj 2012, 18:12:01 PM
Trevligt! Undra vem som kan ha tipsat dig om 633? ::) ;) Nej man kan inte få för mycket av CN113ALB, men var inte 6958 ute och rullade?

//Jacob

Återigen tack för SMSet! :D

När jag var där (Fram till straxt efter 16) så stod 6958 helt orörd, men det gjorde mig ändå inte allt för mycket då jag sedan tidigare hade den på bild. 6953 var den viktigaste!

Jacob

Citat från: Mikey skrivet 24 maj 2012, 18:15:42 PM
Återigen tack för SMSet! :D

När jag var där (Fram till straxt efter 16) så stod 6958 helt orörd, men det gjorde mig ändå inte allt för mycket då jag sedan tidigare hade den på bild. 6953 var den viktigaste!

Det var så lite så, tänkte att nån som bor i närområdet borde kunna dokumentera :) Får hoppas att 6958 inte blir stående permanent, skulle vilja åka den en sista gång, den låter det ju om jämfört med 6953 som knappt låter någonting ;)

//Jacob

Särskrivning är en dödssynd!

virtual1

Citat från: Jacob skrivet 24 maj 2012, 18:12:01 PM

//Jacob

I vilket syfte var 633an ute?

KG

Fredrik Mattsson

Det var så lite, i helgen kan den synas vid Solvalla-Cityterminalen :)

//Fredrik

Citat från: Mikey skrivet 24 maj 2012, 17:55:55 PM
Morgonen börjades med att fota f.d GUB 633 på Upplands Väsby station. Det var inte igår man kunde se riktiga bussar där. Tack för vinken dessutom! :D

Under eftermiddagen fotade jag lite grann i Handen, här är den äldsta ledvagnen, 6953. (Man kan aldrig få för mycket av dessa)

Och så yngsta kortvagnen, men den lär väl inte rulla längre för det

Bussmupp

Alltid lika kul att se gammelscanior som fortfarande rullar. :)

torrentjohan

Skulle inte tacka nej till någon av dessa den dag de skall slopas. Vad tror ni de går løs på?  :P

Fredrik Mattsson

Jag får väl inte vara sämre på att lägga upp en bild ;)

Daniel T

Citat från: Fredrik Mattsson skrivet 25 maj 2012, 22:05:56 PM
Jag får väl inte vara sämre på att lägga upp en bild ;)

Härlig bild! En av de snyggaste bussbilderna jag har sett! :D

Eric Ö.

Snygg bild på snygg buss :D
Tjörns Omnibustrafik 2015 - 2017
Nobina Trollhättan 2017 - 2019
Tillbaks på Tjörns Omnibustrafik 2019

jocke

Vilken somrig bild du fick till där Mattsson :D
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Mikey

Håller med tidigare: Riktigt snyggt Mattsson! :D

P.Ek