En röd buss bland alla gröna.. [Bilder]

Startat av Joakim Wahlberg, 23 maj 2012, 18:26:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Wahlberg

..träd! Var en riktig chock när man vaknade i måndags och åkte till skolan. Det var helt grönt ute! Inte alls som i Jämtland (bilder därifrån kommer väl om intresse finns).

Lååångt där borta!

Å så lite närmare. Nobina 5147 utanför Ekeby. Tack för vinken! :)

//Jocke
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Tommy E

Mycket trevligt med bussar i vacker natur. Första bilden gillar jag, det ser snyggt ut att bussen syns mellan träden i förgrunden.

Citat från: Joakim W skrivet 23 maj 2012, 18:26:06 PMInte alls som i Jämtland (bilder därifrån kommer väl om intresse finns).

Intresse finns!
Välkommen att besöka mina hemsidor! :)

Hemsida med bussbilder och fjällbilder: https://tommy.enefalk.se

Mälarötrafikens historia: https://malarobuss.se

Daniel T

Mycket trevliga bilder! Som ovan nämnt, intresse finns.

Bussmupp

Snygga bilder. Nu förstår jag vad du menade med att du bor ute på landet.

Joakim Wahlberg

Citat från: Tommy E skrivet 23 maj 2012, 19:04:37 PM
Mycket trevligt med bussar i vacker natur. Första bilden gillar jag, det ser snyggt ut att bussen syns mellan träden i förgrunden.
Tack så mycket! :) Ja, naturen här ute är det inge fel på. Är riktigt fint under sommaren och vintern.
Citat
Intresse finns!
Bilderna finns där ute nu! :)

Oskar; ähh, det är faktiskt en rätt stor ort jag bor i. Men visst ligger den orten på landet, det bästa stället! :)

Tack till er andra också! :)
Ursprungligen Södertäljebo, numer i Västerås, som är kollektivtrafikintresserad, med störst inriktning på järnväg och spårvägar. Är tågvärd till vardags.

Besök gärna min hemsida, jowahlen.se! :)

Bussmupp

Citat från: Joakim W skrivet 23 maj 2012, 20:56:01 PM
Oskar; ähh, det är faktiskt en rätt stor ort jag bor i. Men visst ligger den orten på landet, det bästa stället! :)

Det tvekar jag inte ett dugg på. :) Ser väldigt fint ut där faktiskt.

bjorn_k

...och som vanligt så finns det alltid en bilist som inte vet vad reaktionssträcka är... :-S

På ajFån