Huvudmeny

Anbudssvar

Startat av Jan, 14 oktober 2007, 10:53:17 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jan

När väntas svar inom Jönköpings län? Är det några andra svar på också?
I branschen i 40 år

Mikael Blom

Den 25 oktober.

/Micke

Nicklas Vasa

Axel

Jan

Citat från: Lars Ödlund skrivet 14 oktober 2007, 16:00:16 PM
Är ju ett antal intressenter till den trafiken, minst 6 i allafall.

//Lars

Då skriver jag att de 6 som finns med här måste vara Swebus, Busslink, Karlssongruppen, Arriva, Veolia, Lingmerts tror att de är fler än 6. Det har inte varit så mycket överraskningar de senaste åren, men den 25 oktober tror jag att det blir ögonbryn som höjs.
I branschen i 40 år

blubb

Citat från: Jan skrivet 18 oktober 2007, 18:46:35 PM
Då skriver jag att de 6 som finns med här måste vara Swebus, Busslink, Karlssongruppen, Arriva, Veolia, Lingmerts tror att de är fler än 6. Det har inte varit så mycket överraskningar de senaste åren, men den 25 oktober tror jag att det blir ögonbryn som höjs.

Gissar på Arriva, Busslink, Swebus, Veolia Transport, Orusttrafiken och Bergkvarabuss eller Buss i Väst

Staffan Sävenfjord

Citat från: Jan skrivet 18 oktober 2007, 18:46:35 PM

Karlssongruppen? Alltså BK Buss. För du menar väl inte Karlssonbuss i Vaggeryd?
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Jan

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 18 oktober 2007, 19:40:20 PM
Karlssongruppen? Alltså BK Buss. För du menar väl inte Karlssonbuss i Vaggeryd?

Jo Staffan, jag menar Karlsson i Vaggeryd. Om de räcker till är oklart.
I branschen i 40 år

Nicklas Vasa

Ja, jag har då mejlat Ingmar Lundin och talat om vad jag tycker....