Bussar ersätter pendeln

Startat av Susanne, 17 maj 2012, 22:09:53 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Susanne

I all hast tog jag dessa bilder i Spånga då bussen ersätter pendeln på en sträcka.

Bussmicke

Gratissida... Bandbredden eller vad det heter har överstigits. Hade du inte en hemsida? Länka därifrån istället leer köp en sida så slipper du få så här. :)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

HJP

Citat från: Bussmicke skrivet 18 maj 2012, 08:22:12 AM
Gratissida... Bandbredden eller vad det heter har överstigits. Hade du inte en hemsida? Länka därifrån istället leer köp en sida så slipper du få så här. :)
Varför blir det så här?
Själv brukar jag använda TinyPic, och har råkat ut för samma fenomen flera gånger.

HJP

Staffan Sävenfjord

Citat från: HJP skrivet 18 maj 2012, 09:35:41 AM
Varför blir det så här?
Själv brukar jag använda TinyPic, och har råkat ut för samma fenomen flera gånger.

HJP

Om ett gratiskonto hos t ex Photobucket alstrar för mycket trafik - kort sagt för många tittar på bilden - överskrider man det tillåtna utrymmet och då finns risk för att bilden tas bort. Därför bör man vara väldigt försiktig med att lägga ut många och/eller stora bilder på ett gratisforum under en kort period. (Med stora bilder menas här bilder på många kB.)

Det finns två sätt att lösa detta: antingen betala för ett konto hos t ex Photobucket eller också öppna en egen hemsida hos t ex Surftown. Jag nämner just dessa exempel eftersom de skall vara de största.