Övergivet dansställe (?)

Startat av Cyklisten, 10 maj 2012, 18:58:06 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Cyklisten

Vid en av mina senaste utflykter i skogen (nja) hittade jag ett övergivet hus, som tydligen fungerat som någon slags nöjes/dansställe.

Utifrån

Köket sett genom fönstret. Till höger ser man serveringsluckan.

En dörr var öppen

Interiör

Ett rum vid trappan

Köket igen, visst renoveringsbehov...

Högt i taket

Utedass/vedförråd utanför

Patrik

Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Ersa

Övergivna platser är alltid intressanta. Tack för de bilderna.

Cyklisten

Jo, jag har alltså alltid varit lite intresserad av UE, men trodde inte att det fanns intressanta platser nära hemmet, kanske spritfabriken, men där går det inte att komma in lagligt. Detta hus "dök upp" framför mig helt oväntat, skulle gärna få veta mer. Får nog fråga ut äldre kollegor på Tidningsbärarna nu i helgen, då de verkar ha bra kol på allt runtomkring ;)

Susanne

Säger som Ersa, gillar att besöka platser som är övergivna, men är oftast för skraj att gå in innanför. Annars är UE fotografering intressant. Det finns gott om såna sajter på nätet. Och som andra UE folk, kanske du inte vill dela med dig var du varit?
Tack för dessa intressanta bilder.

Cyklisten

Eftersom stället redan är vandaliserat så spelar det väl ingen roll om jag skriver var det är någonstans. Bosarps jär, höger om väg 113, så skogsområdet där där är ganska smal, men klassas som naturreservat.

Susanne

Tack, det låg en aning bort från mitt område.

the0fiskis

aa najs söker lite såna platser dem är coola och perfekta att göra coola bilder och filmer i  :)

Tonniiie

Älskar sånt här. UE får verkligen hjärtat att slå så mycket fortare. När man är inne i en byggnad tänker man ofta. Jag kanske borde gå tillbax nu men nyfikenheten driver en längre och längre fram. Gärna mera sånt :)

Tack för bilderna :)

MVH Tonnie

Jacob

Instämmer med Tonnie! Tycker UE är högst intressant. När jag var i Bryssel nu i helgen åkte vi till Ypres och tittade på skyttegravar från första världskriget, var en speciell känsla att gå genom tunnlarna under jord. Har en mörk film från det som jag kan lägga upp vid tillfälle.

Tack för bilderna :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!