Monteringen av hållplatsskyltar klar?

Startat av Anders N, 04 april 2012, 12:15:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders N

Hej!

Är monteringen av de nya eliktroniska hållplatsskyltarna i SL-land klara eller kan man hoppas på att det dyker upp fler? Tex i Frösunda (Solna).

MartinMartin

Citat från: Anders N skrivet 04 april 2012, 12:15:40 PM
Hej!

Är monteringen av de nya eliktroniska hållplatsskyltarna i SL-land klara eller kan man hoppas på att det dyker upp fler? Tex i Frösunda (Solna).

Jag har funderat över alla stolpar som kommit upp överallt i Solna framför hållplatserna?
På vissa ställen sitter dom så illa så är dom tänkta till nån realtidsskylt så kommer man ändå inte kunna se den från kuren,
men dom kanske ska vara till nåt annat ?

Ted Selander

Citat från: MartinMartin skrivet 04 april 2012, 14:16:07 PM
Jag har funderat över alla stolpar som kommit upp överallt i Solna framför hållplatserna?
På vissa ställen sitter dom så illa så är dom tänkta till nån realtidsskylt så kommer man ändå inte kunna se den från kuren,
men dom kanske ska vara till nåt annat ?

I Solna godkänner inte det akutella regnskyddsbolaget en integrerad montering av realtidsburken.

J0han

Förstår inte riktigt vitsen med dessa då var o varannan inte fungerar utan står typ "Det saknas aktuell uppdatering hänvisar till aktuell tidtabell"

the0fiskis

Tycker dem inte funkar bra alls det är ju typ bara en titabellupläsare
Som idag min buss var ca 5min sen men försvann så fort avgångstiden hadde passeras :-

*Skrivet från samsung galaxy s2*Ha en trevlig dag*