Huvudmeny

Svara på gamla ämnen

Startat av MartinMartin, 03 april 2012, 17:47:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MartinMartin

Är det bara jag som retar mig på dom som suddar bort "SV:" när dom svarar på ett gammalt ämne?

Jag hamnar i gamla ämnen hela tiden pga detta, här får man lätt uppfattningen att det finns många nya ämnen.

Snälla!!! Kan man inte spärra så att "SV:" står kvar, eller är det bara Jag som har problem med det här ?

Tjingeling.

Ersa

Är det inte mobilapplikationer som raderar ut "Sv" automatiskt? Jag tror inte att någon av oss sitter och tar bort dessa tecken manuellt inför varje inlägg.

MartinMartin

Citat från: Ersa skrivet 03 april 2012, 17:53:37 PM
Är det inte mobilapplikationer som raderar ut "Sv" automatiskt? Jag tror inte att någon av oss sitter och tar bort dessa tecken manuellt inför varje inlägg.

Körde du detta via mobil, eller blev det inte SV: SV: kanske pga namnet på ämnet ?

MartinMartin

Ja, hade nog med namnvalet att göra

Ersa

Citat från: MartinMartin skrivet 03 april 2012, 18:01:01 PM
Körde du detta via mobil, eller blev det inte SV: SV: kanske pga namnet på ämnet ?

Jag skrev förra inlägget via min Nokia med webläsaren Opera Mini (ej någon direkt smart mobil), och då blev det bara "SV" däruppe.
För att ha fått dit hela överskriften "SV: Svara på gamla ämnen", hade jag varit tvungen att skriva in den manuellt.

MartinMartin

Citat från: Ersa skrivet 04 april 2012, 17:24:21 PM
Jag skrev förra inlägget via min Nokia med webläsaren Opera Mini (ej någon direkt smart mobil), och då blev det bara "SV" däruppe.
För att ha fått dit hela överskriften "SV: Svara på gamla ämnen", hade jag varit tvungen att skriva in den manuellt.

Ok, ja då får jag väl leva med det då  ;)