Exempel på hur en del behandlar bussarna..

Startat av J0han, 28 mars 2012, 18:30:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

J0han

Det finns både bra och dåliga exempel på hur en del chaufförer kör sina bussar och här kommer 3st videoklipp från Norrtälje där dom kör över en grop i gatan vid station..

Bra exempel: Nobina 5624, Nobina 5142
Dåligt exempel: Nobina 0071

Det är inte undra på att bussarna går sönder...

/ Johan

Mikael Ringmarck

Ja, herre j*vlar  :( Visst händer det att man själv missar "potthål" ibland men i det här fallet vet jag inte riktigt om h*n kan skylla på det...

J0han

Citat från: Mrbuss skrivet 28 mars 2012, 19:01:23 PM
Ja, herre j*vlar  :( Visst händer det att man själv missar "potthål" ibland men i det här fallet vet jag inte riktigt om h*n kan skylla på det...

Ja med tanke på att det är ett mindre hål 10meter före..

Niclas Rosenius

Det är som jag har sagt förut, det handlar om körteknik och känsla.

//Niclas

homer

ser ju ut att vara nån form av utbildningsfilm

Jacob

Citat från: homer skrivet 28 mars 2012, 20:10:42 PM
ser ju ut att vara nån form av utbildningsfilm

Men det är det inte eftersom det är ikeapallen1 (Johan Ek) som har filmat ;) Eller menade du att filmen skulle kunna vara en utbildningsfilm?

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Lars-Håkan_E

Något för ansvarig driftledare eller kvalitetsansvarig på berörd depå att ta tag i.

homer

Citat från: Håkan_E skrivet 28 mars 2012, 20:57:59 PM
Något för ansvarig driftledare eller kvalitetsansvarig på berörd depå att ta tag i.

håller med, hoppas dem ringer kommunen imorgon bitti så nån får åka ut och fixa hålet

bjorn_k

Hålet är <dåligt> igenfyllt en gång idag redan, så nu är det både gropar och bulor istället... :/

bjorn_k

Citat från: Håkan_E skrivet 28 mars 2012, 20:57:59 PM
Det är nog redan på G... Tror att ovan nämnda person redan surfat den här tråden...