Nya röda sightseeingbussar till...?

Startat av Fredde, 27 mars 2012, 12:37:36 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

En av fem nya sightseeingbussar som ska till...? Ja vem och vart?

Okänd Volvo sightseeingbuss [S 3 IBC] hos Volvo, Huddinge 2012-03-27.

Bussmicke

Attans, du hann före bara för att jag bommade fixa mina bilder..

Är det Strömma eller Paaske denna gången?

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ronni Bjørn Svensson

Den blev købt af Vinkingbus A/S. - Senere blev firmaet Vinkingbus opkøbt af firmaet Strömma.   
Mvh
Ronni Bjørn Svensson

Carl Eric

Jag tror att de skall till PTG. De hade planer på en satsning förra året som inte blev av...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Niclas Rosenius

Dom danskreggade tillhör Strömma och dom som står nere hos Volvo skall troligtvis till PTG.

//Niclas

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Lars-Håkan_E

Southrock AB genom dotterbolaget Food Brands Scandinavia AB och dess dotterbolag Stockholm Info

Sedan om själva busseriet kommer att vara utlejt på andra.....

the0fiskis

såg en sådan röd skyllt vid kungstragården men ingen buss. tydligen en ny aktör på marknaden  :)

Bussmicke

Så det är Vikingbus som äger 944, korrekt?

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Citybus

Paul
Bus photos from around Europe, the Far East, Canada and Australia - https://citybus.piwigo.com

bisquit

De skall till PTG/FAC. Strömma har även några föredetta danskar, som är röd/vita och som skall rulla i Sthlm i sommar. De är av samma modell som dem blågula. Hur många dem är får ni kolla själva på garageplanen i frihamnen  8)