Huvudmeny

Jenny Salhens

Startat av Niclas Rosenius, 26 mars 2012, 18:18:44 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Fd Jan Nilssons Turistbussar, Tumba.

//Niclas

Staffan Sävenfjord

Även fd Forssjö Buss i Katrineholm och Mosjö Buss i Skorped.

Jenny Saléns orkester har för övrigt just kommit ut med sin första skiva trots att bandet är cirka tio år gammalt och var med i gårdagens P4 Dans. Jenny Salén är inte bara orkesterledare utan sjunger också och det gör hon vanligtvis mycket bra.

Niclas Rosenius

Dom har också haft en liten blå VH också som finns i nånstans i mitt bild-arkiv fast i en annan dator så jag kan inte visa den nu.

//Niclas

Staffan Sävenfjord

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 26 mars 2012, 19:04:06 PM
  Dom har också haft en liten blå VH också som finns i nånstans i mitt bild-arkiv fast i en annan dator så jag kan inte visa den nu.

//Niclas

Stämmer bra. GCR665 Volvo B6FA van Hool Alizée. Stod ofta vid macken inte långt från där jag bor men jag lyckades aldrig fånga den med kameran.

Får rätta mig också: det var inte första albumet som släpptes i januari utan det andra. Därtill har bandet släppt många singlar och var med i Dansbandskampen 2008.

Niclas Rosenius

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 mars 2012, 19:38:10 PM
Stämmer bra. GCR665 Volvo B6FA van Hool Alizée. Stod ofta vid macken inte långt från där jag bor men jag lyckades aldrig fånga den med kameran.

Får rätta mig också: det var inte första albumet som släpptes i januari utan det andra. Därtill har bandet släppt många singlar och var med i Dansbandskampen 2008.

Regnr klingar bekant.

//Niclas