Då och nu del6 (bilder)

Startat av Jacob, 11 mars 2012, 15:29:20 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Nobina 4298 i Karlstad augusti 2011

och i Norrtälje mars 2012

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

J0han

Härliga kort, såg denna även jag när jag var nere på station igår  ;D

Jacob

Citat från: Rebecca HarkurGin skrivet 11 mars 2012, 15:59:58 PM
Alltid kul och se hur ULbussarna som kommer och går i Norrtälje såg ut innan! :) Trevliga bilder.

Ursäkta, UL-buss? ;) Denna fd Värmlandstrafikbuss är numer övningsbuss i Norrtälje. Se länk:

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=51529.0

//Jacob

ch buss

Trevlig buss och håller så länge.

// Ch buss

bjorn_k

Citat från: Rebecca HarkurGin skrivet 11 mars 2012, 16:15:21 PM
Gillar inte insidan av bussen! :P
Enda "felet" är väl att det är olika tyg på sätena... Annars väldigt bekväm och fräsch i största allmänhet :) Åsså tankar man med hederligt pistolhandtag!

Jacob

Citat från: bjorn_k skrivet 11 mars 2012, 18:04:13 PM
Enda "felet" är väl att det är olika tyg på sätena... Annars väldigt bekväm och fräsch i största allmänhet :) Åsså tankar man med hederligt pistolhandtag!

Jo jag såg det. Göteborgsblått med gula och röda ringar som ursprungstyg och Swebusgrått med röda/orangea och gula ränder på utbytta stolar lite här och var. Sen att det är obekväma vogelstolar drar ju ner betyget ;) men utvändigt, mycket fräsch! Enda grejen är en lagning bakom bakdörren, se bild. Annars som ny :)

//Jacob

bjorn_k

Haha, jag tyckte stolarna var helt ok :) Synd bara att de inte skyltade "Trevlig Helg" när de åkte mot Grisslehamn med SLO, eller hur Erik ;)

Jacob

Citat från: bjorn_k skrivet 11 mars 2012, 19:04:11 PM
Haha, jag tyckte stolarna var helt ok :) Synd bara att de inte skyltade "Trevlig Helg" när de åkte mot Grisslehamn med SLO, eller hur Erik ;)

Var du med på bussen igår? Du såg inte mig när jag fotograferade då? :)

//Jacob

bjorn_k

Nej jag jobbade... Såg ingen som fotade??

Jacob

Citat från: bjorn_k skrivet 11 mars 2012, 19:12:36 PM
Nej jag jobbade... Såg ingen som fotade??

Nej okej, tänkte eftersom du sa att stolarna var sköna att du var med på bussen igår :)

//Jacob

bjorn_k