Veolia 0867 i Växjö [Bild]

Startat av Bernt Talbrant, 08 mars 2012, 19:35:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bernt Talbrant

Igår fick jag äntligen se ytterligare en ledbuss på nära håll i Växjö. Den andra, som jag visat bild på förut, är ju 0868. Om det finns fler av denna typ vet jag inte, jag har bara konstaterat att de måste vara minst två.  :)

Veolia 0867 vid resecentrum i Växjö den 7 mars.

J0han

Kronobergarn

Enl min källa så ska det vara två skånelackade boggi bussar där uppe också pga bussbrist... dessa kommer från Lund, förmodlingen så går dom nog på fm & em korta oml.

Bernt Talbrant

Citat från: Kronobergarn skrivet 08 mars 2012, 21:47:40 PM
Enl min källa så ska det vara två skånelackade boggi bussar där uppe också pga bussbrist... dessa kommer från Lund, förmodlingen så går dom nog på fm & em korta oml.

Dessa har jag inte sett till vid resecentrum de morgnar jag varit där i alla fall.

Kronobergarn

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 08 mars 2012, 22:05:03 PM
Dessa har jag inte sett till vid resecentrum de morgnar jag varit där i alla fall.

Var väl i förgår som dessa skulle ha kommit upp.

Sen när vi ändå prata om Växjö... Länstrafiken kommer ha hand om trafikledningen för stadstrafiken, samt att gammla Linjebussgaraget på Hammerdal kommer i bruk igen.

Men det viste du väl redan  ;)

Walter

Citat från: Kronobergarn skrivet 09 mars 2012, 00:48:44 AM
Var väl i förgår som dessa skulle ha kommit upp.

Sen när vi ändå prata om Växjö... Länstrafiken kommer ha hand om trafikledningen för stadstrafiken, samt att gammla Linjebussgaraget på Hammerdal kommer i bruk igen.

Men det viste du väl redan  ;)

När kommer tilldelningsbeslut?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!