Till Malmöfotografer/Ny flygbuss

Startat av Rickardo, 10 oktober 2007, 11:11:15 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Rickardo

En ny flygbuss finns i Malmö. En Volvo 9700 "new look". Den hade den nya flygbusstripningen.. :)
Skulle vara kul att se den på bild!
/Rickardo

Cyklisten

Härligt! Ska kolla imorgon, då har jag gott om tid för att vänta ;) Bara den inte går på 111 eller 112 istället...

Rickardo

Citat från: Cyklisten skrivet 10 oktober 2007, 11:53:42 AM
Härligt! Ska kolla imorgon, då har jag gott om tid för att vänta ;) Bara den inte går på 111 eller 112 istället...

Hoppas du har tur! Själv är min tid knapp för fotograferande... :-\
/Rickardo

Omni

Jasså? De är väl bara o offra några minuter nångång o gå ut o ställa sig på Centralen eller Södervärn om man vill ha den på bild :-)

Rickardo

Citat från: Ulf Rådeström skrivet 10 oktober 2007, 19:16:31 PM
Jasså? De är väl bara o offra några minuter nångång o gå ut o ställa sig på Centralen eller Södervärn om man vill ha den på bild :-)

Nä just nu har jag mer än fullt upp...
Jag såg flygbussen ikväll igen. Den har regnummer AND230.
Det verkar som AUR693 har pakerats med andra bussar som fått "ledigt" Det är en Säffle ledbuss från 1996 4361. Dock kan jag inte säga exakt att det är just den bussen som avyttrats...

/Rickardo

Cyklisten

Såg den idag vid Centralen, den körde iväg precis när jag kom med tåget runt 13:30... typiskt. Och den gick inte senare på eftermiddan och kvällen, trots att jag frös på Södervärn ;) Får se imorgon.

Rickardo

Den gick på kvällen... :) Jag såg den nära Södervärn vid 21:10 tiden...

Cyklisten

Men då har jag gått därifrån typ precis innan den kom... och idag var vädret för dåligt och jag orkade inte ta mig  till "storstaden"  ;)