GUB 285 nylackerad - då och nu! (bilder) Nu fungerar bilderna

Startat av Jacob, 06 mars 2012, 19:23:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

GUB 285 har blivit omlackerad till UB09. Denna krockade med en traktor i somras och blev reparerad. Här är en (dålig) bild på hur bussen såg ut efter reparation, UB96 på hela bussen utom höger långsida som är lackerad med UB09, såg inte snyggt ut..

Som den ser ut idag:

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

ch buss

Först trodde jag helt nya buss 285, nej tänkt jag nä stämmer inte, helt ny är 221-228.

// Ch buss

Jacob

Citat från: Ch buss skrivet 06 mars 2012, 20:01:21 PM
Först trodde jag helt nya buss 285, nej tänkt jag nä stämmer inte, helt ny är 221-228.

// Ch buss

Nästan, 221-227 :)

//Jacob

ch buss

Citat från: Jacob skrivet 06 mars 2012, 20:02:09 PM
Nästan, 221-227 :)

//Jacob

Tack, jag kom inte ihåg alla nummer ;) Dag köpa extra minne i huvud ;)

// Ch buss

Mikko

Jacob

Ja du säg det. Jag ser bilderna, men inte ni andra verkar det som. Jag lade nyss ut en tråd med en bild som jag inte kunde se. Mitt ena photobucketkonto blev överbelastat i januari, om ni minns. Därför använder jag nu ett nästan nytt konto som knappt är fyllt med någonting alls. Jag har heller inte fått något mail från photobucket med en anledning. Det kan kanske vara något tillfälligt fel från photobucket?

Jag beklagar...

//Jacob

lil-sis

Höll på att missa den på rampen i morse. Inget inventarienummer i bak och så "fel" lack för årsmodellen. Inte schysst...!

Jacob

Jacob

Citat från: lil-sis skrivet 07 mars 2012, 14:13:44 PM
Höll på att missa den på rampen i morse. Inget inventarienummer i bak och så "fel" lack för årsmodellen. Inte schysst...!

Då ser man ju på reg.nr vilken det är ;)

//Jacob

jocke

Därför den hade den lacken, jag blev lite brydd när jag såg den på stan.
Jag förändrar era liv med detta inlägg