Huvudmeny

Kallhäll på 526?

Startat av Måns Johannesson, 29 februari 2012, 21:47:09 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Måns Johannesson

Satt och drällde i bilkön på E4 vid Karolinska sjukhuset i Måndags och fick till min förvåning se en MAN led med nummer 6508 skyltad "526 Edsberg" påväg norrut. Kör Nobina Kallhäll något på 526? Det borde väl vara en Råsta (Keolis-Busslink) linje?

/Måns

bjorn_k

Det är det nog också... Men 526 ingår även i Nobina Norrtäljes utbud då och då... Gissningsvis hjälpte Kallhäll oss med den eller så har dom också inhopp på nämnda linje :)

Ted Selander

Citat från: Måns Johannesson skrivet 29 februari 2012, 21:47:09 PM
Satt och drällde i bilkön på E4 vid Karolinska sjukhuset i Måndags och fick till min förvåning se en MAN led med nummer 6508 skyltad "526 Edsberg" påväg norrut. Kör Nobina Kallhäll något på 526? Det borde väl vara en Råsta (Keolis-Busslink) linje?

/Måns
Jag kan inte finna belägg för något inlån så här på distans. Planenligt kör Nobina Norrtälje en avgång på morgonen, inom ramen för vårt produktionsutbyte.

Martin Maltkvist

Citat från: Ted S skrivet 29 februari 2012, 22:15:19 PM
Jag kan inte finna belägg för något inlån så här på distans. Planenligt kör Nobina Norrtälje en avgång på morgonen, inom ramen för vårt produktionsutbyte.
Vilka avgångar/linjer har då Keolis åt andra hållet`?
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Jonas Strömblad

621, 637 och någon Roslagslinje till kör Keolis åt Nobina.
/J