Ett smakprov från Malmö (2 bilder)

Startat av Andreas Ljungqvist, 09 oktober 2007, 11:33:47 AM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Wolfie

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 09 oktober 2007, 11:33:47 AM

Varför har bussen en amerikansk flagga också? Något särskilt som hände den dagen?

robbes

det om amerikanska flaggan är beskrivet i en annan tård då bilder visades från malmö med amerikanska flaggotr om jag ej missminner mig var det en träningsmatch i fotboll mellan sverige usa

Walter

Nej det var möte mellan svenska och amerikanska handelsföreningen eller liknande, det var upp i en tråd då bilder från samma dag tidigare visades av någon här på forumet. Minns dock ej vem
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Rickardo

Finfint! Mera Man  :) o mera bilder hoppas jag!
/Rickardo

Cyklisten

Tycker du också om MAN så som jag gör?  :) Eller fotar du dem extra mycket för att ni inte har några av dessa där i östra delar av länet?  ;) Hur som helst, fina bilder. En sådan bild från Södervärn minns jag att jag tog precis efter jag köpte min första digitalkamera, fast då var kvaliteten usel och bussen var en Vega, år 2002... Väcker minnen

Andreas Ljungqvist

Citat från: Rickardo skrivet 09 oktober 2007, 16:09:25 PM
Finfint! Mera Man  :) o mera bilder hoppas jag!
/Rickardo

Ska göra några till i morgon innan jobbet.. Kul att de gillas..

Andreas Ljungqvist

Citat från: Walter skrivet 09 oktober 2007, 13:19:38 PM
Nej det var möte mellan svenska och amerikanska handelsföreningen eller liknande, det var upp i en tråd då bilder från samma dag tidigare visades av någon här på forumet. Minns dock ej vem

Helt rätt information.. Matchen gick i Götet...

Andreas Ljungqvist

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 09 oktober 2007, 14:59:20 PM
Snyggt Andreas!

Tackar.. Lite kinkig är jag för mycke av de 200 bilderna är skit men jag var lite nyare på kameran då..

Andreas Ljungqvist

Citat från: Cyklisten skrivet 09 oktober 2007, 21:03:47 PM
Tycker du åckså om MAN så som jag gör?  :) Eller fotar du dem extra mycket för att ni inte har några av dessa där i östra delar av länet?  ;) Hur som helst, fina bilder. En sådan bild från Södervärn minns jag att jag tog precis efter jag köpte min första digitalkamera, fast då var kvaliteten usel och bussen var en Vega, år 2002... Väcker minnen

Jag måste nog säga att jag diggar MAN, särskillt Lion's City.. Några MAN har vi inte i våra krokar så de förstärker lite.. Tack för berömmet, mer kommer..

Ronni Svensson

Hej Andreas og alle I andre
Ligger mig i slipstrømmen - gode billeder du har taget