Huvudmeny

Vid Ica Maxci

Startat av DEB, 19 februari 2012, 21:36:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DEB

;D

Keolis 5162 vid ICA maxi i Haninge i eftermiddags.
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Jacob

Ändå skyltar den Coop Forum ;D

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Möllers

Synd inte den gör så på linje 5 ner den ska coop sen vidare till stationen i Landskrona.

Bernt Talbrant

Citat från: Jacob skrivet 19 februari 2012, 22:05:34 PM

//Jacob

Kanske för att den går dit...  ;) 

Matte

Citat från: Jacob skrivet 19 februari 2012, 22:05:34 PM

//Jacob

Japp det gör den från Brandbergens Ind Omr till Coop Forum efter som det är onödigt att skylta Ica Maxi när man är vid Ica Maxi. Men från Vikingaskolan till Brandbergens Ind Omr så står det Ica Maxi/Coop Forum på destinations skylten.

Fredde

Det kan inte vara allt för vanligt att ett företag får gratis reklam på detta sättet...?

5783

Citat från: Fredde_J skrivet 20 februari 2012, 12:14:41 PM
Det kan inte vara allt för vanligt att ett företag får gratis reklam på detta sättet...?

Jag har alltid tyckt att Coop Forum har varit en märklig skyltning.

yngrot

MaxCi malt kul bild iaf..  ;D
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Ulf Berlin

Citat från: Daniel S skrivet 20 februari 2012, 13:15:31 PM
Jag har alltid tyckt att Coop Forum har varit en märklig skyltning.
Och denna destination sågs nog inte med blida ögon av alla på SLs huvudkontor när den kom...
I SLland finns det ju inte särskilt många företagshållplatser med namn och innan denna
kom fanns nog endast AGA(på Lidingö)och Sporrongs(i Norrtälje)?
F ö trevligt att se att de gamla Lidingövagnarna håller ut(ännu) :)/Ulf

Niclas Wennerlid

Vi har ju Ikea, Toyota och Apoteksbolaget i Kungens Kurva också.

// Niclas

DEB

En hållplats utanför Kallhäll på linje 560 heter "McDonalds" också, även om det inte är slutstation.
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

Bussmicke

Citat från: DEB skrivet 20 februari 2012, 20:56:31 PM
En hållplats utanför Kallhäll på linje 560 heter "McDonalds" också, även om det inte är slutstation.

Tack och lov för det
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas91

Sedan har vi ju även konfektyrrelaterade hållplatser - Marabou i Uppl. Väsby och den med snarlika namnet Marabouparken i Sumpan.

jocke

Och som några sagt redan, just Coop Forum och Ikea tycker jag är rätt återkommande i flera städer. Varför vet jag inte ;p
Jag förändrar era liv med detta inlägg

bjorn_k

DNEX... Fast den heter nåt annat nu... Vandagatan?