Huvudmeny

En bild på Keolis 7304

Startat av MartinMartin, 18 februari 2012, 02:17:41 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

P.Ek

MartinMartin

Andreas91

Åh, jag förstår det som att du fick äran att köra 70:an...  ;D (Nej, den linjen och jag är inte de bästa vänner!  ;)) Trevlig bild för övrigt! :)

P.Ek

F.ö. gick Keolis 7304 den 4:e september förra året på 4an. 73xx-vagnar på Stockholms stomlinjer är ganska ovanligt enligt min uppfattning, de går oftast på linje 70.

Carl Eric

Citat från: P.Ek skrivet 18 februari 2012, 19:31:15 PM
F.ö. gick Keolis 7304 den 4:e september förra året på 4an. 73xx-vagnar på Stockholms stomlinjer är ganska ovanligt enligt min uppfattning.

Troligen vagnbrist eftersom att den på din bild går på ett frihamnsomlopp. Dock blir det ju ingen större skillnad för passagerarna, bara färgen som skiljer!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!