Landskrona 14 Februari 2012.

Startat av Möllers, 14 februari 2012, 16:22:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

ch buss

Härligt bilder, utmärkte bilder  :P

// Ch buss

Möllers

Admir95

Fina bilder Mattias. Som alltid :) Ses vi nästa vecka när jag kommer till Landskrona?

Möllers

Jodå det ska vi nog fixa så vi ses i Landskrona sej bara till vilken dag tid , Kommer med Tonnie?

Carl Eric

Det börjar bli lite tjatigt med era privata diskussioner här, finns det ingen annan stans ni kan ha dem? :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Möllers

Får man inte ha lite diskussioner här? lär väl inte döja så lägge tills nån låser Landskrona 14 Februari 2012 här.

admin

Meddelanden av personlig karaktär (typ "vi ses där då och då")  skall skickas som PM och inte i forumet. Det är ju sådant som bara intresserar de inblandade.

/admin

Carl Eric

Citat från: Mattias Möller. skrivet 14 februari 2012, 19:33:08 PM
Får man inte ha lite diskussioner här? lär väl inte döja så lägge tills nån låser Landskrona 14 Februari 2012 här.

Nej, precis som admin har skrivit i flera av era trådar samt som det står i reglerna:

- Dispyter, åsikter och rent privata diskussioner tas i pm eller e-post, och dryftas INTE på forumet.

[---]

-  S.k. chat-trådar och privata diskussioner är inte tillåtna och kommer att tas bort per omgående.

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=44446.0

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Umeå-lasse

De där trådbussarna ser trevliga ut, någon som vet ifall det kommer introduceras trådbussar i fler städer i Sverige?

Ted Selander

Kombinationen trådbuss och snö får högt betyg!

admin

Trots tidigare påpekande har chattandet fortsatt och nu raderats. Tag lärdom nu och skicka PM i stället om var ni skall träffas. Upprepande av sådant här betraktas som regelbrott och medför konsekvenser därefter.

/admin

Jacob

Eftersom mitt inlägg där jag skrev "fina bilder" raderades får jag väl skriva det igen.

Fina bilder Möller!

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!