Lemböte innan hemfärd (bild)

Startat av Jacob, 02 februari 2012, 23:32:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Tog denna bild innan jag klev på bussen som min kör skulle åka med från lägergården i Lemböte till färjeläget på Eckerö. Bussen i fråga är Williams 9.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Andreas91

Haha, vad festligt! :) En annan har också varit med kören till Lemböte. Jag har dock inga direkta minnen av platsen, det är åtminstone 10 år sedan jag var där sist... :P 

Jacob

Roligt! Vi åkte även dit 2008 med kören, så jag kom ihåg det mesta när jag var där nu :P

//Jacob

Andreas91

Jag kan berätta av det jag kommer ihåg: Jag sjöng i en barnkör i centrala Stockholm och vi åkte årligen till Mariehamn och framförde någon form av pjäs (Folk och rövare i Kamomillastad var en). En hemresa jag aldrig glömmer var då jag lyckades kamma in 100 finska mark på en enarmad bandit.  :) Jag var dock inte så långt ifrån Stadsgården i Sthlm och funderade över vad jag hade för användning för dessa i Svedala... För mig är resten historia - mynten är borta och jag har inte åkt Viking Line mellan Sthlm och Mariehamn sedan dess! ;D (sorry för det blev OT...  :-\

Stilig buss för övrigt!  :)

Jacob

Trevligt att höra. Jo bussen måste jag säga är riktigt stilren. Någon som vet vad det är för kaross?

//Jacob

Optimal

Scania K114 Lahti Eagle. Från 2003 med 380 HK. Lite mer nördfakta :P