Mitt bidrag med bilder på fd. KR Trafik 154

Startat av Fredrik Mattsson, 26 januari 2012, 21:45:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Mattsson

Hoppas någon av bilderna kan falla i smaken  :P

ch buss

Jacob

Särskrivning är en dödssynd!

Möllers

Vi hade såna bussar i skåne för varför slopade vi dom för dom gick i Helsingborg..
Snygga bilder Fredrik helt vid kyrkan.

Bussmicke

Trevliga bilder, dock får bild ett minusbetyg för skyltningen...  :)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Trevligt, Fredrik.

Håller med Mattias att bilden med kyrkan ger pluspoäng

//Niclas

Mikael T Nilsson

Kul! Tack för dessa mycket snygga bilder på f.d. 154.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Ersa

Citat från: Janne E skrivet 27 januari 2012, 15:02:41 PM
Vilken kyrka är det ?

Bussen är på hemmaplan, och står på Allévägen mellan Alunda kyrka och riksväg 288.

Nu får herr Mattsson allt ta och fixa nya UL-dekaler ("i samarbete med" operatör eller underentreprenör?) samt montera firman egna inventarienummer. Det duger verkligen inte att den kallas "f.d. 154"! ;)

Fredrik Mattsson

Citat från: Ersa skrivet 27 januari 2012, 15:07:33 PM
Bussen är på hemmaplan, och står på Allévägen mellan Alunda kyrka och riksväg 288.

Nu får herr Mattsson allt ta och fixa nya UL-dekaler ("i samarbete med" operatör eller underentreprenör?) samt montera firman egna inventarienummer. Det duger verkligen inte att den kallas "f.d. 154"! ;)

Neee, hos oss heter hon Peggy, för er heter hon 7708, men hon fick extra backlyktor igår, lite diskret under kofångaren, sen blir det nya extraljus ;)