Ett gäng Arrivor i Januari

Startat av Mikey, 23 januari 2012, 18:45:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikey

I tisdags skrevs det att de sista Säfflevagnarna i Märsta hade gjort sitt, men de blev uppenbarligen inte avställda länge. I fredags syntes ledvagnen i trafik och idag var även alla kortvagnar ute. :D

Jag lyckades fånga bl.a. 7167 nu i eftermiddags:

Sedan kom en 571'a åt fel håll... Och på fel väg... Ingen höjdarbild, men jag tyckte den var lite intressant:

Och två bilder från Väsby som dock har någon vecka på nacken:

Daniel T

Fina bilder! Trevligt att Säfflevagnarna är i trafik igen.

Ted Selander

Klev just på 7081 på sin "vanliga" tur på linje 687. Svårt att välja idag, fick släppa 54xx vagnen på 610:an...

Affe/Märsta

Hej!

Ber om ursäkt att jag var tidigt ute med att ställa av Säffle-vagnarna, det var en trafikledare som sa till mig att dom var avställda, så jag vart snopen själv när jag fick 7165 på min tjänst i morse.
Så alla verkar rulla tills vidare, jag återkommer när det är riktigt säkert.

Ber än en gång om ursäkt.

/Affe
Affe Märsta.

Mikey

Affe, får man fråga vilken linje 7165 användes på i morse? Var det 586, eller går Säfflevagnarna på fler linjer än 585/589?

Affe/Märsta

Hej!

Jag hade 7165 på linje 575,534,539 och 538 , kördes i den ordningen mellan 04:59-08:38.

Fina bilder Mikey, jag gillar den när du står i Runsa-allén, när jag började köra så kom 532 från Runsa ut där.

/Affe
Affe Märsta.

Mikey

Tack! :)

Ja, allén är en riktigt fin väg. Man skulle väl nästan kunna köra buss där än idag om man gör en U-vändning vid hpl. Edsby Slott. Då hade man kunnat få fina bilder :D