Bärgaren bärgar bärgaren (bild) - visa era bilder på bärgare som bärgar bärgare!

Startat av Jacob, 16 januari 2012, 16:57:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

Uppsala idag vid 13:15-tiden

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

ch buss

Där vill jag kalla stora och liten.

// Ch buss

the0fiskis

roligt
hade varit roligare tvärt om  ;D

Camilla

Det här var lite lustigt för jag såg exakt samma sak i Gustavsberg i torsdags

Robert T

Jacob

Tja, varför inte göra som kyrkbildstråden så alla får lägga ut sina bilder på bärgare som bärgar bärgare :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Camilla

Jag ska göra ett förtydligande för jag tror jag såg exakt samma ekipage som Jacob har tagit en bild på

Carl Eric

Citat från: Camilla skrivet 16 januari 2012, 21:44:37 PM
Jag ska göra ett förtydligande för jag tror jag såg exakt samma ekipage som Patrik har tagit en bild på

Patrik? Menar du Jacob?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Stinsen

Robert T

Citat från: Stinsen skrivet 19 januari 2012, 00:44:26 AM
Hmm, är det en av Arnells kärror som gett upp?

Minns inte vem som ägde firman då men ja, bränsleproblem var det.

Peter C

Haha, rolig tråd! Måste vara lite skämmigt att behöva bärgas när man själv är bärgare! Men det är klart det kan ju hända vad som  helst med lastbilen.

groenis

Fanns ett åkeri i Stockholm som ofta fick bärga varandra,såg lite kul ut när flaket fick ta toyotan och hänga chevan i grinden.

/Lennart

Jobergg

Nu tror ju inte jag att bärgningsbilarna har gått sönder, de har med största sannolikhet varit ute på jobb och är på väg tillbaka till stationen.
Ett sätt att spara bränsle helt enkelt.

groenis

Jobergg
De hade brutit ihop toyan pajade bränslesystemet på och chevans växelåda tog lunch.

Toyan fick ny ägare och renoverades samt går ännu i trafik den bästa garagebilen i stan,
Chevan gick söderut efter växelådsbyte.

/Lennart