Huvudmeny

Tallink Silja Line

Startat av ch buss, 15 januari 2012, 16:15:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

ch buss

Peppe

Se där...fick min buss också vara med här. Dock är det inte jag som kör. Trevligt....och fina bilder!

Jacob

Usch, tycker denna buss är gräsligt ful. Den ska ju vara supreme, lite mer lyx och så. Visst är det säkert så inuti men utanpå ser den inte klok ut, bara massa blaffs som inte alls passar in. Tycker originalet av MAN Lion's Coach är så mycket snyggare och mer stilren!

http://4.bp.blogspot.com/-swBdI1xrZXk/TdRWhXikB3I/AAAAAAAABBs/N8tz-Drle8c/s1600/MAN+Lion%2527s+Coach+12+meter+1.jpg

Sen har jag en fråga: Vad är skillnaden mellan dessa två bussar? Är det bara fronten?
Citat från: ch buss skrivet 15 januari 2012, 16:15:35 PM

Båda är väl MAN Lion's Coach Supreme?

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Niclas Rosenius

Citat från: Jacob skrivet 16 januari 2012, 00:32:44 AM
Sen har jag en fråga: Vad är skillnaden mellan dessa två bussar? Är det bara fronten?
Båda är väl MAN Lion's Coach Supreme?

//Jacob

Ja, det enda som skiljer dom är fronten för Bergsbrunnas är några årmodeller nyare.

//Niclas

Bussmicke

Kan inte erinra mig att jag har Bergsbrunnan på bild..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 19 januari 2012, 00:54:35 AM
Kan inte erinra mig att jag har Bergsbrunnan på bild..

Inte jag heller  ;)

//Niclas

Ersa

Citat från: Jacob skrivet 16 januari 2012, 00:32:44 AM
Usch, tycker denna buss är gräsligt ful. Den ska ju vara supreme, lite mer lyx och så. Visst är det säkert så inuti men utanpå ser den inte klok ut, bara massa blaffs som inte alls passar in. Tycker originalet av MAN Lion's Coach är så mycket snyggare och mer stilren!

Alla tänker olika, men personligen sitter jag då rakt inte och gläds särskilt mycket åt en "stilren snygg" front när jag kör utanför tätbebyggt område halvt om halvt i blindo pga urusla "snygga" strålkastare. Men lämnar man aldrig innerstan funkar det ju med Bergsbrunnas fattigmansfront... ;D
Man kan ju även försöka övertyga vilken lastbilsåkare som helst att dennes bil skulle vara snyggare utan "blaffs" som t.ex Truxbåge och extraljus, och se hur lång tid det tar innan lastbilsåkaren undrar om man har alla hästar hemma. 8)

Niclas Rosenius

Citat från: Ersa skrivet 19 januari 2012, 12:20:44 PM
Alla tänker olika, men personligen sitter jag då rakt inte och gläds särskilt mycket åt en "stilren snygg" front när jag kör utanför tätbebyggt område halvt om halvt i blindo pga urusla "snygga" strålkastare. Men lämnar man aldrig innerstan funkar det ju med Bergsbrunnas fattigmansfront... ;D
Man kan ju även försöka övertyga vilken lastbilsåkare som helst att dennes bil skulle vara snyggare utan "blaffs" som t.ex Truxbåge och extraljus, och se hur lång tid det tar innan lastbilsåkaren undrar om man har alla hästar hemma. 8)

Mmmmm, Trux-båge o minst 4 extraljus. Ja tack  ;D

Och dessutom optimalt inställda, riktigt härligt.

//Niclas